Fina's FotoPage
Image hosting by Photobucket
By: FINA Fizzi Ina Nurin Amir

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 13-Jan-2009 03:16 Email | Share | | Bookmark
Anak-anak ku sayang...

Sayang adik
My child
Alahai anakku
View all 12 photos...
Nilah wajah-wajah anak-anakku...
cepat je kan masa berlalu...rasa baru je keluarkan diorng dari perut ummi ni...
Hm....bulan depan...Nurin masuk 2 thn...Lagi 6 bulan...Amir masuk 4 tahun...

Ummi doakan anak2 ummi akan jadi anak soleh dan solehah....taat pada perintah Allah dan mengikut ajaran Rasulullah....patuh pada Ummi dan Ayah.....dan hormat pada orang sekeliling...Aminnn...


Thursday, 8-Jan-2009 03:59 Email | Share | | Bookmark
Majlis Akikah Amir

anak rimo mana la nih...
amir naik kete...gambar yg arwah tuk paling suka
Atuk Amir
View all 4 photos...
Masa dok belek2 gambar...terjumpa gambar ni..ni gambar Amir masa kecik...time ni Nurin lum wujud dlm perut lg...


Thursday, 13-Nov-2008 12:00 Email | Share | | Bookmark
Bisnesku mula bertapak...

Di Mecd
Dpn booth kami
Dgn Menteri Usahawan masa tu
View all 19 photos...
Sekarang aku dan suami mengusahakan perniagaan menghasilkan produk kekabu..
ni gambar-gambar masa kami buat ekspo...ada ekspo di MECD, di PKNS Bangi, dan juga di tapak pasar pagi Shah Alam di stadium Shah Alam...
lihatlah gelagat suami ku ketika menyiapkan bantal utk dijual....
sebenarnya bila kita berniaga...akan timbul kepuasan...byk kenalan.....byk pengalaman...ini suma mematangkan fikiran kita....


Tuesday, 1-Apr-2008 02:39 Email | Share | | Bookmark
kenangan bersama Arwah Ayah

bersama ayah
Ni gambar terakhir bersama arwah Ayah....40 hari sebelum pemergiannya...
Gambar ni diambil waktu my sis bertunang...last year...ummi pun masih dlm pantang lg...


Sunday, 30-Mar-2008 02:13 Email | Share | | Bookmark
Sekitar Majlis Kahwin My Sis...MAS & HAIMAZ

Pelamin
dpn pintu umah..letih dah
letih dh Ummi
View all 12 photos...
Lama dah tk upload gambar dlm fp ni...sibuk sket...mcm benda nk buat....
NI gambar masa hari kawin my sis ....mak teh amir dan nurin...
tgk la gambar2 kami sekeluarga....dgn muka yg serabai sbb penat buat keje...
Sedih gak perasaan coz ayahanda tercinta tiada disisi...Al-Fatihah buat arwah ayah.....i really miss him...


[<<  <  [1]  2  3  4  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net